Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Що потрібно для майбутньої кар’єри. Практичне навчання в Академії адвокатури України

Отримання студентами Академії адвокатури України якісних сучасних правничих знань і професійних компетентностей підтверджується офіційними рейтингами та опитуваннями роботодавців, успішною кар’єрою наших випускників в Україні та за кордоном, зокрема тих, котрі продовжують навчання в магістратурах багатьох країн світу, складають там адвокатські іспити, працюють за фахом у США, Канаді, Іспанії, Греції, Німеччині, Франції, Фінляндії та інших країнах.

...

читати далі...




Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Новини

24|02|2011

Студенти відзначили Міжнародний день рідної мови



Міжнародний день рідної мови відзначають 21 лютого. Його запроваджено з ініціативи ЮНЕСКО в 2000 році.  Студенти Академії відзначали цей день цікавими заходами під керівництвом доцента І.Ботвини, а у студентів, що навчаються за  спеціальністю  «Переклад» (викладач – доцент Козачук К.О.), відбулася дискусія з нагоди Міжнародного дня рідної мови – «Національні мови та мови міжнародного спілкування: перспективи розвитку та соціального використання». Дискусійна група 1виконувала завдання: «Доведіть, що доцільним є використання, збереження і розвиток єдиної мови міжнародного спілкування». Дискусійна група 2 виконувала  завдання: «Доведіть, що доцільним є використання, збереження і розвиток національних мов».

Під час дискусії студенти висловили й обґрунтували кілька тверджень на користь названих точок зору.

Аргументи дискусійної групи 1

Аргументи дискусійної групи 2

1)     вивчення і засвоєння єдиної мови дозволяє економити час для розвитку дисциплін інших наукових циклів

2)     використання єдиної мови полегшує міжнаціональне спілкування, робить неактуальними війни

3)     використання єдиної мови полегшує уніфікацію наукових знань, оскільки робить можливим застосування принаймні єдиної графічної системи для наукового тексту

4)     використання єдиної мови міжнаціонального спілкування полегшує юридичне порозуміння між представниками різних націй

1)     мова – динамічний ментальний код нації, тому національна мова і культура є в не меншій мірі ресурс, ніж, наприклад, нафта і газ

2)     примушування людини до забування рідної мови є порушенням її права на індивідуальність, нерідко зазначеного як одне з базових у конституціях світових держав

3)     вивчення і засвоєння національних  мов інших народів дозволяє враховувати риси ментальності і особливості людського ресурсу націй-конкурентів

4)     засвоєння національних мов різних народів сприяє світовому міжкультурному й економічному процесу

Після дискусії студенти висловили точку зору на трактування поняття «рідна мова».

Марія Слободіна:

 «Для мене рідна мова – це та, якою мені легко розмовляти, яку легко сприймати від оточуючих. Рідна мова – це та, яка разом з тобою упродовж твого життя, і тільки рідною мовою ти можеш здогадатися, що означає поки невідоме слово, лише глянувши на основу слова, яка притаманна лише рідній мові».

 Катерина Стецюк:

«Мова – це насамперед спосіб спілкування та порозуміння між людьми. Мова – це потік слів, а словом, як кажуть, можна поранити, а можна й вилікувати. Тому ми повинні розвивати нашу мову, а не паплюжити та бруднити непотрібними словами».

Петруньок Марина:

«Рідна мова для мене – це стан душі і спосіб мислення, що відображає характер українського народу. Це мова, яка зростає в людині з народження і переходить з молоком матері».

Дяченко Марина:

«Мова – це рівень культури народу. Чим більш розвинута мова, тим більш розвинуті люди, що спілкуються цією мовою і удосконалюють її».

Станіславський Богдан:

«Рідна мова для мене – українська. Кожен українець повинен шанувати й берегти свою мову, бо вона – те, чого у народу не забрати, це частина душі кожного свідомого українця».

Байбуз Віктор:

«Рідна мова – мова, якою думаєш. Цю мову, мені здається, неможливо забути, навіть якщо вивчити усі інші. Рідна мова – та, яка закладена дитині до п’яти років. Інакше кажучи, рідна мова – це перша в житті мова».



Архів новин »