Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Що потрібно для майбутньої кар’єри. Практичне навчання в Академії адвокатури України

Отримання студентами Академії адвокатури України якісних сучасних правничих знань і професійних компетентностей підтверджується офіційними рейтингами та опитуваннями роботодавців, успішною кар’єрою наших випускників в Україні та за кордоном, зокрема тих, котрі продовжують навчання в магістратурах багатьох країн світу, складають там адвокатські іспити, працюють за фахом у США, Канаді, Іспанії, Греції, Німеччині, Франції, Фінляндії та інших країнах.

...

читати далі...




Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Новини

09|03|2021

Традиційні Шевченківські дні в Академії адвокатури України



У березні щороку в Академії адвокатури України відбуваються Шевченківські заходи. Нинішнього, 2021 року, вони були проведені за ініціативою Інституту україністики Академії адвокатури України (директорка Тетяна Конончук), кафедри української філології та суспільних наук, Наукової бібліотеки Академії (директорка Тетяна Головіна) і присвячувалися 207 річниці від дня народження Тараса Шевченка. Серед них, наприклад, студентські читання, в яких було зосереджено увагу на етапах біографії Кобзаря, на спадщині його як художника і тих мистецьких техніках, в яких він працював – живопис, гравюра, акварель, сепія, рисунок, офорт. Так, про життєвий шлях та про мистецтво гравюри й офорта в творчості Шевченка розповіла Анна Роззавко (1 курс, «Міжнародне право»); Юлія Нестерова (1 курс, «Міжнародне право») поділилася своїми спостереженнями про знаменитого вчителя Тараса Шевченка, професора живопису в Академії художеств у Петербурзі, автора всесвітньо відомої картини «Останній день Помпеї» Карла Брюллова; Анастасія Плаксій  (1 курс, «Право») продемонструвала презентацію про альбом естампів «Живописна Україна». Ці читання, що були проведені 5 березня, виявили зацікавленість, оскільки було чимало запитань і чимало висловлено міркувань, доповнень.

9 березня, в день народження Шевченка, відбулося спільне засідання Літературно-мистецької студії (керівник Тетяна Конончук) та Книжкового клубу (керівник Тетяна Головіна), на якому учасники вели діалог про творчість Шевченка. Серед поставлених запитань були, наприклад, такі: «Чим можна пояснити актуальність поезії Шевченка в усі часи?» або: «Як біблійна тематика виявляється в творах Шевченка?» чи: «Як так виходить, що такі потужні постаті, як Шевченко чи Леся Українка, появляться в народі?»

Студенти декламували твори поета, серед них – Аміна Бекірова та Тетяна Шульга (студентки 1 курсу спеціальності «Міжнародне право»); Поліна Глушкова (1 курс, спеціальність «Право») навела цікаві статистичні дані, що стосуються життя й увічнення пам’яті великого поета й художника; звертаючись до імен Тараса Шевченка, Івана Франка, Лесі Українки,  Федір Дзень, студент 1 курсу спеціальності «Право», поставив запитання про можливість реконструювання української філософії через творчість цих митців. Йшлося також про книги, які були видані в різні роки до ювілейних дат Шевченка, як-от  про перевидання 1990 року першого Кобзаря, до якого переднє слово написав Дмитро Павличко, назвавши в ньому Шевченків Кобзар українською Біблією.

На засіданні мова про Шевченка логічно вийшла на розмову про книгу взагалі та її значення у формуванні людини; згадувалися сучасні акції на відзначення Шевченківських свят, нові фільми про поета, про те, що в Італії відкрито пам’ятник Тарасові Шевченку. На завершення розмови слухачі утверджувалися в думці, що творчість такого високого рівня митця й провідника нації, як Тарас Шевченко, можна пізнавати й пізнавати через його багатогранну спадщину. І кожне покоління буде відкривати його по-своєму і по-своєму доносити широкій аудиторії українців і всього світу. Але завжди в основі пізнання Шевченка буде його позиція правдолюба, буде його відчуття правди й справедливості.



Архів новин »