Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Що потрібно для майбутньої кар’єри. Практичне навчання в Академії адвокатури України

Отримання студентами Академії адвокатури України якісних сучасних правничих знань і професійних компетентностей підтверджується офіційними рейтингами та опитуваннями роботодавців, успішною кар’єрою наших випускників в Україні та за кордоном, зокрема тих, котрі продовжують навчання в магістратурах багатьох країн світу, складають там адвокатські іспити, працюють за фахом у США, Канаді, Іспанії, Греції, Німеччині, Франції, Фінляндії та інших країнах.

...

читати далі...




Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Новини

23|03|2015

В Академії започатковано викладання дисциплін англійською мовою



Вивченню англійської мови, в тому числі юридичної, в Академії завжди приділялась значна увага: наприклад, на відділенні спеціальної адвокатської підготовки вивчалися обов’язково дві іноземні мови з п’ятьох, які викладалися в Академії,  одна з них - в  обсязі 900 годин, що забезпечує вільне володіння нею. Наразі впроваджуються факультативи і студенти зможуть за бажанням додатково вивчати іноземні мови. Студенти, котрі вільно володіють іноземними мовами, беруть участь у стажуваннях за кордоном, перемагають у змаганнях, навчаються у літніх школах з іноземних мов, магістратурах, працюють в міжнародних фірмах за кордоном. Протягом майже двох років для студентів Академії – майбутніх юристів, фахівців у галузі міжнародного права та перекладачів діяв міжнародний англомовний проект Левітт Інституту (США) - «Суд присяжних», у якому викладачами були американські судді, прокурори, адвокати, юристи. Півфіналіст цього проекту, випускник Академії адвокатури, вступив до Стокгольмського університету, а закінчивши його, викладав в Академії факультативний сертифікатний курс "Європейське право" англійською мовою. Систематично проводяться тренінги, майстер-класи іноземними фахівцями, а нещодавно розпочато викладання декотрих дисциплін та сертифікатних програм англійською мовою..

Отже, повертаючись тепер до поглибленого вивчення англійської мови шляхом викладання нею дисциплін та застосування ІТ технологій, керуємося настановами МОН (лист №1/3-120 від 11.03.2014) щодо вивчення англійської мови, як мови міжнародного академічного спілкування, задля досягнення випускниками ВНЗ рівня В2 відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.



Архів новин »