Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Що потрібно для майбутньої кар’єри. Практичне навчання в Академії адвокатури України

Отримання студентами Академії адвокатури України якісних сучасних правничих знань і професійних компетентностей підтверджується офіційними рейтингами та опитуваннями роботодавців, успішною кар’єрою наших випускників в Україні та за кордоном, зокрема тих, котрі продовжують навчання в магістратурах багатьох країн світу, складають там адвокатські іспити, працюють за фахом у США, Канаді, Іспанії, Греції, Німеччині, Франції, Фінляндії та інших країнах.

...

читати далі...




Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Новини

31|10|2014

Проект «Відкрита лекція» - нова ініціатива Академії адвокатури України



Академія адвокатури України виступила з ініціативою створення загальноукраїнської мережі обміну навчальним контентом на базі систем відеоконференцзв’зку.

Пропозицію озвучила проректор Академії К. Мількова під час церемонії відкриття Центру онлайн-навчання НТУУ «КПІ», що відбувалася 31 жовтня 2014 р. у режимі відеоконференції, на технічній платформі компанії «Деком Україна», з якою Академія адвокатури плідно співпрацює протягом останніх років.

У своєму вітальному слові К. Мількова зазначила, що ми маємо усвідомити себе як єдину освітню спільноту. Тільки шляхом об’єднання зусиль, знань, досвіду українська вища освіта зможе подолати кризу і зайняти гідне місце у світовій родині університетів і наукових закладів.

В основі технології відеоконференцзв’язку лежать ідеї відкритого спілкування і обміну інформацією, незважаючи на відстані, подолання просторових бар’єрів для спільної роботи, отже ця технологія цілком може послужити потужним інструментом для досягнення зазначеної мети.

Концепція проекту «Відкрита лекція» (назва поки що умовна) розробляється в Академії протягом деякого часу; лаконічно кажучи, її суть полягає в тому, щоби надати можливість студентам різних напрямів і спеціальностей почути лекції відомих українських вчених – професорів провідних ВНЗ нашої держави і, можливо, університетів інших країн. Ми переконані, що студенту-програмісту далеко не зайвим буде прослухати кілька лекцій з проблем авторського права, читаних найкращими фахівцями у цій галузі, а натомість зацікавленому студенту-юристу – отримати фахове уявлення, наприклад, з основ прикладного системного аналізу; цілком можливо, студенту-фізику буде цікаво (і, до речі, корисно!) почути розповідь про сучасну поезію, а філологу (і поету-початківцю) – для натхнення – дізнатись, як влаштовано наш Всесвіт, «И как из зерна прорастает ячмень, И как на Востоке рождается день». Великий Вернадський свого часу сказав, що у сучасній науці вчені спеціалізуються вже не за галузями знань, а за проблемами. У ХХІ столітті ми все частіше пересвідчуємося, наскільки пророцькими були ці слова. Інтеграція знань, здобуття суміжних компетенцій, розширення освітніх горизонтів – все це створює міцне підґрунтя для якісно нової, сучасної, інноваційної освіти. І рушієм для цього могла б стати пропонована нами  міжвузівська мережа відеоконференцзв’язку для вільного обміну лекціями, коли університетська аудиторія розширюється практично до масштабів усього світу.



Архів новин »