Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Новини

01|06|2013

1 червня 2013 року у Центрі медіації Академії адвокатури України відбувся Круглий стіл до Міжнародного дня захисту прав дітей «Медіація у справах за участю дітей»



В дискусії взяли участь адвокати, у тому числі випускники Академії, керівник навчальної юридичної консультації Академії, юристи, науково-педагогічні працівники та студенти Академії, психолог, директор Міського центру дитини Служби у справах дітей міста Києва. Модератори Тетяна Варфоломеєва, медіатор, ректор Академії адвокатури України, та Катерина Наровська, медіатор, директор Інституту підвищення кваліфікації Академії адвокатури України, спрямовували дискусію на обговорення таких питань:

  • Конфлікт: поняття, вплив на громаду, способи урегулювання, сприйняття конфлікту неповнолітніми
  • Медіація: поняття, принципи, вплив на громаду
  • Особливості медіації у справах за участю дітей в різних сферах взаємовідносин:
    • Шкільна медіація (медіація між однолітками)
    • Сімейна медіація
    • Ювенальна медіація (учасники – діти, які стали правопорушниками, потерпілими або свідками)
  • Правові основи застосування медіації в різних сферах взаємовідносин
  • Міжнародні стандарти медіації: документи, етичні норми.
  • Зарубіжний досвіт застосування медіації та можливості його використання в Україні.
  • Перспектива розвитку національного законодавства , що регулює застосування медіації.
  • Роль юристів (адвокатів), педагогів, психологів та соціальних працівників в процесі медіації та в її впровадженні в суспільне життя.
  • Можливості Академії адвокатури України в розвитку медіації в Україні, навчанні медіаторів.

Розмова точилася навколо специфіки організації процесу медіації за участю дітей, підкреслювалася важливість обережного ставлення до психіки дитини, врахування здатності дитини усвідомлювати життєві обставини, відповідати за свої дії, приймати рішення.

Велика увага була приділена педагогічній функції медіації, її здатності сприяти формуванню відповідального ставлення дитини до своїх вчинків, навчатися конструктивній і поважній комунікації. Присутні прийшли до згоди, що застосування медіації допомагає розумінню і розподілу відповідальності між дорослими і дітьми.

Загальної схвальної оцінки і підтримки здобуло звернення Уповноваженого Президента України з прав дитини до Міністерства освіти і науки України щодо запровадження шкільних служб розв’язання конфліктів у кожній школі. Відзначено, що студенти Академії адвокатури під керівництвом викладачів-адвокатів не тільки проводять правові бесіди, надають правову допомогу дітям, а й роз’яснюють школярам основи медіації.              



Архів новин »