Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Юридичні клініки

 

ЮРИДИЧНА КЛІНІКА
(основні характеристики здійснення керівництва)

 

Мета – вироблення навичок практичної адвокатської діяльності.

Термін – 6 місяців.

Керівник – адвокат-викладач Академії.

Напрямок – всі або окремі види адвокатської діяльності.

Студенту надається можливість разом з керівником юридичної клініки: проводити консультування громадян, складати правові документи, за дорученням адвоката виконувати окремі завдання (наприклад, подавати документи в певну установу, виконати конкретні дії для реєстрації підприємства, витребувати необхідні документи, скласти відповідь з правових питань, заповнити документи, звітність, що існують в адвокатських об’єднаннях, вести бесіду з клієнтом тощо), опанувати основи організації адвокатської діяльності, її етичні засади. Студент має провести паралельно з адвокатом декілька справ, що передбачає: ознайомлення з матеріалами справи, вироблення правової позиції, збирання доказів, допит в суді (студент складає питання, які вважає за необхідне задати, спостерігає в суді за ходом допиту, співставляє зі своїми пропозиціями, розбирає з адвокатом хід судового засідання), заявлення клопотань і виголошення промови (паралельно готує клопотання, інші документи, промову і аналізує їх з адвокатом, порівнюючи з тими документами, що склав або виголосив адвокат).

Керівник юридичної клініки: роз’яснює студентам особливості роботи у конкретній справі, правові питання, пов’язані з нею, аналізує правову позицію, особливості роботи з клієнтом, знайомить з тактичними прийомами роботи, надає можливість самостійно виконувати певні дії, але під наглядом адвоката і у межах, дозволених законом, підписує щоденник юридичної клініки, який ведеться студентом, за кожний відпрацьований цим студентом день. Після закінчення терміну юридичної клініки студент звітує перед комісією викладачів про її проходження, результати фіксуються у відомості і заносяться в залікову книжку студента. Методика проходження юридичних клінік з конкретного виду адвокатської діяльності, якою треба користуватися керівникові клініки, детально відпрацьована в межах програми спеціальної адвокатської підготовки, яка розроблена і впроваджується лише в Академії адвокатури України.