Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Архів новин

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 |

21|11|2014

День Гідності та Свободи відзначили в Академії адвокатури України



21 листопада, в День Гідності та Свободи, в Академії адвокатури України відбулася зустріч студентів із прес-секретарем АТО – Олексієм Дмитрашківським. У переповненій Камінній залі Академії запалені свічки. Звучить Гімн України. Хвилина мовчання за загиблими Небесної сотні та воїнами зони АТО. Звучить давня лемківська пісня «Пливе кача». Студенти навперейми задають гостю непрості питання, бо ж знають, що відповіді будуть об’єктивними і повними. Майже дві години продовжувалося спілкування з цією героїчною людиною. Проводжали студенти шанованого гостя нестихаючими аплодисментами, скандуючи: «Повертайся живим!».



20|11|2014

Всесвітній день філософії – 2014 рік



Міжнародний день філософії проводиться за регламентом ЮНЕСКО (UNESCO General Conference) у третій четвер листопада з 2002 року. Однак, на 33-й сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО в Парижі у 2005 році цей захід перейменовано на «Всесвітній день філософії»

В Академії адвокатури України сьогодні цей День відсвяткували проведенням презентацій студентами 1-ого та 2-ого курсу, які розповіли про улюблених філософів та їхній внесок у розвиток філософської думки. Було розглянуто філософів доби Античності; особливу увагу студенти приділили представникам класичної німецької філософії, чітко визначивши їхній вплив на розвиток філософської думки. І, звичайно, не оминули діяльність таких видатних мислителів ХХ століття як Фрідріха Ніцше та Зігмунда Фройда.

Серед учасників слід відзначити студентів 1-ого курсу «Правознавство»: Богдан Тетяну, Іванова Арсена, Колдобу Аліну, Денисенко Інну, Музичук Анастасію, Костенко Анатолія, Личика Юрія та Перегінець Інну; студентів 1-го курсу «Міжнародне право» Гелю Микиту та Полякову Дар’ю; студентів 2-ого курсу «Переклад» Кононевич Дар’ю та Александрову Стефанію.

Святкування Всесвітнього дня філософії стало гарною традицією кафедри української філології та суспільних наук Академії адвокатури України.

 

 



20|11|2014

Викладач Академії адвокатури України відвідав лекцію в рамках Школи Жана Моне



19 листопада 2014 р. в Національному університеті “Києво-Могилянська академія” в рамках Школи Жана Моне відбулася лекція директора Центру конституційних студій (м. Єреван, Вірменія) Армена Мазманяна на тему Люстрація: наслідки та порівняльній огляд”. Лекцію відвідав старший викладач кафедри прав людини, міжнародного та європейського права Академії адвокатури України Давиденко Олександр Ігорович.   

Люстрація у вузькому розумінні передбачає забезпечення доступу до документів та інших матеріалів, що стосуються діяльності попереднього режиму, а також очищення державного апарату від його агентів. Люстрація за жодних обставин не повинна підміняти слідчі та судові процедури чи бути актом помсти, водночас вона може передбачати обмеження політичних прав окремих осіб (заборону балотуватися до парламенту, обіймати певні категорії державних посад).

Можна виокремити такі моделі люстрації, що застосовувалися постсоціалістичними державами, які здійснювали перехід до демократичної моделі суспільно-політичного устрою: радикальна модель (НДР, Чехія), “середню” модель (Албанія, Латвія, Литва, Естонія) та м’яку модель люстрації (Польща, Угорщина, Болгарія). Вибір моделі люстрації залежить від низки критеріїв, зокрема ступеня репресивності попереднього режиму, способу суспільної трансформації, рівня залучення представників колишнього режиму до нової політичної еліти.

Європейські стандарти люстрації передбачають: необхідність доведення вини у кожному конкретному випадку; визначення побудови демократичного суспільства як кінцевої мети люстрації, а не використання її як способу покарання чи помсти; забезпечення права на судовий захист, для осіб, які підпадають під люстрацію; чіткі часові ліміти процесу люстрації; заборону впровадження змін до кримінального законодавства, що мають зворотну дію у часі.

Під час лекції А. Мазманян наголосив на тому, що не існує прямого зв’язку між люстрацією та підвищенням рівня демократичного розвитку держави, тому люстрація має бути складовою загального процесу трансформації суспільства, що передбачає запровадження комплексних реформ у всіх сферах. Невід’ємною складовою процесу люстрації має бути примирення та врегулювання існуючих у суспільстві конфліктів, а також унеможливлення колективної відповідальності, що неодмінно призводить до порушення презумпції невинуватості. Такий підхід дозволяє уникнути розколу суспільства, що виникає внаслідок ізоляції окремих груп громадян від суспільно-політичних процесів, зокрема трансформації політичної і правової системи держави.

Під час обговорення учасники заходу дійшли висновку, що люстрація в Україні відбувається у надзвичайно складних умовах зовнішньої агресії, а тому процес люстрації набуватиме нових форм, порівняно з тими, що застосовувалися в інших державах. Крім того, наголошувалося на необхідності дотримання стандартів у сфері захисту прав людини під час люстрації, в тому числі шляхом залучення Венеціанської комісії до аналізу положень правових актів, що регламентують процедуру люстрації в Україні. 

          

       

        



20|11|2014

Розпочалася підготовка до вступної кампанії 2015 року



19 листопада у Києві відбулась регіональна нарада-семінар з питань організації і проведення прийому вступників у 2015 р. до ВНЗ, у якій взяли участь проректори, відповідальні секретарі приймальних комісій вищих навчальних закладів усіх форм власності та підпорядкування з шести областей та міста Києва. Від Академії адвокатури України у нараді-семінарі взяли участь К.Наровська та Л.Білик.

З доповідями виступили керівник департаменту вищої освіти МОН України Коровайченко Ю.М., директор Українського центру оцінювання якості освіти Лікарчук І.Л., виконуючий обов’язки директора державного підприємства «Інфоресурс» Карандій В. А. Були надані відповіді на запитання учасників заходу.

 



19|11|2014

Газета «Комсомольская правда в Украине» про Академію адвокатури України



12 листопада Газета приурочила публікації Дню студента. Зокрема, розділ «Дискусійний клуб», присвячений актуальним для молоді питанням працевлаштування, отримання у вузі сучасних знань і професійних навичок, досягнення успішної кар’єри.  Досвідом їх вирішення у двох приватних вищих навчальних закладах, які активно  застосовують  сучасні освітні технології, поділилися ректори Київського інституту банківської справи  Василь Фурман та Академії адвокатури України Тетяна Варфоломеєва, котра секрет успіху вбачає у отриманні студентами якісної вищої освіти, що  базується на ґрунтовній теоретичній підготовці, отриманій від високопрофесійних вітчизняних і зарубіжних фахівців  та  обов’язково супроводжується  найсучаснішими формами практичного навчання. Такий конгломерат задовольнятиме найвимогливіших роботодавців.

 



19|11|2014

Лекторська група студентів Академії завітала до Бориспільської гімназії "Перспектива"



Напередодні Всеукраїнського тижня права, який триватиме  з 8 до 13 грудня, лекторська група студентів Академії адвокатури України завітала до школярів гімназії "Перспектива" м.Бориспіль. Ось уже 15 років поспіль Вчена рада Академії адвокатури схвалює програму, спрямовану на роботу з підлітками. Різними методами - від тематичних лекцій,бесід,проведення правових вікторин й конкурсів до - спільних КВНів  ми зацікавлюємо неповнолітніх правовою освітою. З багатьма школами міста укладені угоди про співпрацю. Цього разу до бориспільчан завітали студенти 4 курсу Вікторія Сотнікова, Дмитро Кулик та Микола Овчарук. Охочих поглибити свої знання з права була повна зала. В основному, це були 11 класники. Молоді люди, як правило, хочуть великих змін і прагнуть жити в ідеальному суспільстві, але для цього потрібно знати і поважати право. На превеликий жаль, сучасна загально-освітня школа не дає того обсягу юридичних знань,яких потребує кожен  школяр. Оскільки різниця у віці була незначна, то молоді люди не соромились задавати різні питання, охоче ділилися найпотаємнішим. Вікторія  та Микола  потішили аудиторію кумедною сценкою "Сутичка з дільничним  міліціонером через наркотики та куріння". Атмосфера була розкута, але ділова. Школярі зробили висновок: щоб не зростала дитяча злочинність, треба, перш за все, мати  базові знання з права, і для цього не обов'язково бути юристом.
Проректор Академії Орел Катерина Іванівна



 



19|11|2014

Відеолекція «Право охорони здоров’я. Сучасний стан, тенденції, перспективи»: http://www.dekom.com.ua/c/aau191114



Для адвокатів, юристів, медиків¸ широких верств населення – відеолекція  доцента Гревцової Радмили Юріївни, директора НДІ медичного і фармацевтичного права та біоетики Академії адвокатури України відбудеться 19 листопада 2014 року з 13:30 до 14:30.

Відеолекцію можна проглянути та задати питання за допомогою мережі Інтернет зі стаціонарного, портативного, планшетного комп’ютера або смартфона без плати та реєстрації за посиланням: http://www.dekom.com.ua/c/aau191114.

Посилання буде доступне для перегляду відеозапису протягом кількох тижнів після закінчення прямого ефіру.

Запитання можна надіслати завчасно і під час лекції на електронну адресу ipk.aau@ukr.net.

Довідки за тел.: +38 (044) 288-05-29,  246-57-87,  246-57-88.

 



19|11|2014

Участь директора ІПК Наровської у міжнародній благодійній миротворчій програмі «Альтернативи насильству»



15-16 листопада 2014 року директор Інституту підвищення кваліфікації Академії адвокатури України, юрист, медіатор Катерина Наровська розпочала навчання у межах міжнародної благодійної миротворчої програми «Альтернативи насильству».

Програма набула широкого поширення у всьому світі з 1975 року. Від початку вона була розроблена для соціалізації осіб, які знаходяться у місцях несвободи, але згодом удосконалювалася і тепер доступна усім бажаючим. Місія цього проекту полягає у тому, щоб знизити рівень насильства в суспільстві, зменшуючи людську потребу вдаватися до насильства для вирішення проблем, щоб допомогти знайти в собі силу впоратися з конфліктною ситуацією без застосування агресії, допомогти навчитися цьому оточуючим. Проект має соціальне спрямування та не є психотерапевтичним.

Зараз семінари за проектом проходять у більш ніж 20 країнах світу в Америці, Африці, Австралії, Європі, Азії у школах, вузах, різноманітних державних та громадських організаціях. В Україні перші семінари пройшли в Одесі в 2005 році й відтоді поширюються по всій Україні за типом соціальної франшизи – всі, хто проходять навчальну серію тренінгів, отримують підтримку, стажування та можливість продовжувати ініціативу разом з фасилітаторами проекту чи самостійно.

Особливістю проекту є спирання на досвід кожного, на неформальність, недирективність, використання фасилітаційної моделі навчання. Це практична програма, в основі якої лежить навчання більшою мірою через особистий досвід, а не лекційний матеріал. Робота на тренінгах зосереджується на виробленні навичок вирішення конфліктів як індивідуальних, так і групових (суспільних).

Особливо цікавим є таке навчання для волонтерів, громадських активістів, соціальних працівників, людей, що працюють з молоддю та соціально незахищеними верствами населення та загалом всіх, хто хоче краще зрозуміти причини насильства в собі та суспільстві, попереджати і долати його прояви.

Цей проект є благодійним і добровільним, тому участь у всіх тренінгах, семінарах проекту «Альтернативи насильству» для всіх учасників – безкоштовна. Всі ведучі-фасилітатори (тренери) семінарів – волонтери і добровольці та не отримують за це ніякої оплати.

Після завершення навчання К.Наровська зможе організовувати такі та подібні заходи для студентів і співробітників Академії, інших охочих. Тож запрошуємо долучатися до роботи з попередження та подолання агресії і насильства!



19|11|2014

Студенти Академії адвокатури - учасникам АТО, біженцям і дітям-сиротам



Студентський парламент  Академії проводить значну роботу з організації допомоги учасникам АТО, біженцям та дітям-сиротам.  Студенти долучилися до надання їм первинної безоплатної правової допомоги,  також збирають ліки, медичні препарати, теплі речі, здають кров. Вони допомагають студентам і випускникам Академії, котрі зараз у зоні АТО, але час від часу, при найменшій можливості, навідують свою альма-матер. Чекаємо їх у День гідності та свободи, який відзначатиметься в Академії 21 листопада.

 



17|11|2014

Студент Академії адвокатури РОМАН КАМІНСЬКИЙ посів друге місце на Чемпіонаті Європи з бойового самбо. Бажаємо подальших спортивних успіхів!





16|11|2014

Кафедра ім.Жана Моне з права Європейського Союзу запрошує на лекцію Армена Мазманяна



19 листопада, о 18-00, ауд. 4-100

 В рамках Школи Жана Моне відбудеться лекція директора Центру конституційних студій (м. Єреван, Вірменія) Армена Мазманяна за темою «Люстрація: наслідки та порівняльній огляд».

Запрошуються усі бажаючі. Лекція читатиметься англійською мовою. Реєстрація не потрібна.



15|11|2014

Спільні зарубіжні бакалаврські та магістерські програми для студентів Академії адвокатури України



Укладено Угоду про виконання спільних навчальних програм між Центрально-Європейським університетом у м. Скаліца, Словацька Республіка та Академією адвокатури України.

За довідками звертатися до проректора Мількової Катерини Віталіївни.