Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Архів новин

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 |

10|04|2016

Нова Програма практичного навчання для філологів Академії адвокатури містить найсучасніші методики опанування іноземних мов



20 травня в Академії адвокатури України у межах нової Програми практичного навчання відбувся круглий стіл на тему: «Знання мов – запорука успіху у професійній діяльності», який організувала та провела доцент кафедри іноземних мов та перекладу Хоменко Л.О. В заході взяли участь студенти напряму підготовки «Філологія». Під час круглого столу вони отримали досвід у спілкуванні та показали високий рівень володіння професійним мовленням. Студенти спілкувались трьома іноземними мовами (англійською, німецькою та французькою) в якості перекладачів та використовували художню українську мову для перекладу. Студенти представили цікаві доповіді та презентації про важливість вивчення іноземної мови у сучасному світі, наголосивши на тому, що знання іноземних мов – це ключ до успіху в житті. Майбутні філологи вдосконалюють володіння іноземними мовами, зокрема працюючи зі світовими інформаційними ресурсами у проекті ELIBUkr, до якого доєдналася Наукова бібліотека Академії адвокатури України.

 

 



09|04|2016

Трансформація конфліктів – у центрі уваги міжнародного семінару



8 квітня 2016 року в міжнародному семінарі «Теоретичні і практичні аспекти трансформації конфліктів: світовий досвід», організованому Українською асоціацією європейських студій, Національною академією державного управління при Президентові України та Інститутом дослідження проблем трансформації конфліктів та соціальної справедливості при Королевському університеті Белфаста (Великобританія) в м. Київ взяли участь к.ю.н., доцент кафедри прав людини, міжнародного та європейського права Академії адвокатури України Олександр Давиденко та юрист, медіатор, директор Інституту підвищення кваліфікації Академії адвокатури України Катерина Наровська.

З вітальним словом до присутніх звернувся професор Юрій Ковбасюк – президент Національної академії державного управління при Президентові України. Модерував захід професор Роман Петров – президент Української асоціації європейських студій.

Ключову доповідь першої сесії “Теорія трансформації конфліктів та досвід Північної Ірландії” проголосив англійською мовою без перекладача Скайпом доктор Нейл Ярман, науковий співробітник Інституту дослідження проблем трансформації конфліктів та соціальної справедливості при Королевському університеті Белфаста (Великобританія). Доктор Ярман детально висвітлив концепцію трансформації конфліктів з позицій інституційного підходу та проаналізував відповідний досвід Північної Ірландії, палестино-ізраїльського конфлікту. Він наголосив, що на відміну від інших підходів, метою яких, здебільшого, є встановлення стійкого перемир'я ("негативний мир"), трансформація конфліктів спрямована на досягнення "позитивного миру". Під "позитивним миром" розуміється ситуація за якої відбувається не лише політичне врегулювання, а й розв'язання соціальних суперечностей, що були реальною першопричиною конфлікту. У цьому контексті доктор Ярман наголосив на важливості всеохоплюючого суспільного діалогу, зокрема у науковому та студентському середовищі.
Другу сесію “Теоретичні і практичні аспекти трансформації конфліктів в Україні” відкрив професор Едуард Афонін - д.с.н., професор кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України. Доктор Афонін презентував психологічний підхід до трансформації конфліктів та підкреслив необхідність врахування транзитного характеру українського суспільства, яке наразі ще тільки намагається побудувати європейську державу з сталими демократичними інституціями та розвиненим громадянським суспільством. Надзвичайно цікавою видається його думка про те, що основою Гельсінського акту 1975 є єдність світу в його матеріальності. Водночас, на думку доктора Афоніна, сучасні перетворення у глобалізованому світі актуалізували необхідність започаткування процесу Гельсінкі-2, який би втілив модель єдності суспільства в його духовності.

Не обійшли увагою і проблеми, пов'язані із трансформацією військових конфліктів, у тому числі із розмінуванням територій після припинення конфлікту – цьому питанню присвятили свої доповіді Вікторія Шведун – к.е.н., старший науковий співробітник наукового відділу з проблем управління у сфері цивільного захисту Навчально-науково-виробничого центру Національного університету цивільного захисту України та доцент Ігор Толкунов – к.т.н., начальник кафедри піротехнічної та спеціальної підготовки, полковник служби цивільного захисту.

 



08|04|2016

Семінар «Розвиток національної системи забезпечення якості в Україні відповідно до Болонського процесу: внутрішні системи забезпечення якості та Національне агентство із забезпечення якості"



Проректор Академії Мількова К.В. долучилась до участі в семінарі «Розвиток національної системи забезпечення якості в Україні відповідно до Болонського процесу: внутрішні системи забезпечення якості та Національне агентство із забезпечення якості», що відбувся 7 квітня 2016 року в залі засідань Акредитаційної комісії України в режимі онлайн-трансляції. Семінар проводився Національним Еразмус+ офіс в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України та за підтримки Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури, ЕАСЕА (м. Брюссель, Бельгія), Представництва ЄС в Україні та Національних експертів з реформування вищої освіти. З вступним словом до учасників звернувся Олександр Смирнов, директор Державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» Акредитаційної комісіі України та розповів про основні напрямки роботи Акредитаційної комісіі України. Володимир Луговий, перший віце-президент Національної академії педагогічних наук України, Національний експерт з реформування вищої освіти, у своєму виступі зупинився на сучасному стані і перспективах національної системи забезпечення якості вищої освіти відповідно до Закону України «Про вищу освіту». Олег Шаров, директор Департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України, окреслив пріорітетні завдання МОН з розвитку системи забезпечення якості вищої освіти. Тові Блитт Холмен, член Ради Європейської Асоціації забезпечення якості вищої освіти – ENQA(NOKUT, Норвегія) визначила головні виклики для України у розвитку системи забезпечення якості відповідно до Стандартів і рекомендацій із забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти.



07|04|2016

Представник Академії взяв участь в офіційному відкритті нового проекту Ради Європи



З 1 лютого 2016 року розпочав роботу новий проект Ради Європи «Підтримка впровадженню судової реформи в Україні». Проект планує надання допомоги Україні в розбудові незалежної, справедливої та ефективної судової влади згідно зі стандартами й рекомендаціями Ради Європи. Загальна тривалість проекту складає 3 роки, його діяльність підтримується завдяки фінансовому внеску Уряду Великої Британії та Північної Ірландії. Офіційне відкриття проекту відбулося 5 квітня 2016 року. Під час події були представлені мета та цілі діяльності проекту, а також плани роботи на 2016 рік. В офіційному відкритті проекту взяли участь представники судової, виконавчої та законодавчої гілок влади, представники вищих навчальних закладів, міжнародних проектів та громадських організацій.Представила Академію на заході директор ІПК, юрист, медіатор Катерина Наровська, яка підкреслила стабільність активної участі Академії у розвитку правової системи та медіації в Україні, готовність Академії до співпраці і застосування своїх наукового потенціалу та технічних ресурсів під час реалізації усіх чотирьох компонентів проекту:

1. Підтримка розвитку законодавства – підтримка розробки та прийняття конституційних та інших законодавчих змін, що відносяться до питань судової реформи в Україні, а також підтримку щодо вдосконалення нормативно-правових актів, які регулюють структуру та діяльність судових органів.

2. Система відповідальності судді – побудова системи дисциплінарної відповідальності судді в Україні та діяльності існуючих дисциплінарних інституцій (Вища рада юстиції, Вища кваліфікаційна комісія суддів України) відповідно до вимог стандартів та рекомендацій Ради Європи.

3. Система альтернативного вирішення спорів – надання підтримки Україні в розробці системи альтернативного вирішення спорів шляхом упровадження механізмів медіації та вдосконалення системи арбітражу.

4. Виконання рішень Європейського суду з прав людини – надання підтримки Україні в посиленні інституційної спроможності вищих судових інстанцій у питаннях забезпечення більш ефективного перегляду справ на підставі рішень Європейського суду з прав людини (ЄСПЛ) проти України.



05|04|2016

Дні відкритих дверей в Академії адвокатури України відбуваються у новому форматі



У лютому 2016 року Академія розпочала проводити зустрічі з майбутніми студентами двічі на тиждень. Це дозволяє всім, хто бажає, познайомитися з цим навчальним закладом, поспілкуватися з викладачами і студентами, оглянути лабораторії, криміналістичні студії, спеціалізовані тренінгові аудиторії із сучасним обладнанням, судовий клас, де тренуються майбутні перекладачі, юристи, міжнародники. Система відеоконференцзв’язку, котру досить часто застосовують в Академії для проведення наукових конференцій, круглих столів, Днів відкритих дверей, надає можливість проводити зустрічі з випускниками шкіл, коледжів та їх батьками, відповідати на їх запитання у режимі прямої Інтернет-трансляції, незалежно від місця, де вони перебувають.

 



05|04|2016

Студентам Академії дарують книги – найцінніший подарунок



Багато книжок, підручників, монографій, фахових журналів надходять у подарунок Науковій бібліотеці Академії адвокатури України від науковців, видавництв, юристів, адвокатів, в тому числі зарубіжних, громадських організацій. Нещодавно бібліотечний фонд Академії адвокатури України поповнився новими дарчими примірниками.  Студенти та викладачі отримали для користування «Вісник Одеської адвокатури», № 4, 2015 (електронний варіант); Ювілейний випуск збірки наукових праць «Криминалистика  и судебная экспертиза»; "Механізми захисту прав в Україні", підготовлене Науково-аналітичним центром юрдичної фірми  "Салком"; 3-х томне видання наукових статей провідних фахівців у сфері приватного права України та знаних іноземних цивілістів, подароване юридичною фірмою "Антіка" і чимало інших книг з права, філології, філософії, психології. Академія адвокатури України вдячна за книжкові дари, які будуть корисними читачам Наукової бібліотеки.

 



05|04|2016

У семінарі-тренінгу «Запровадження освітньо-наукових програм в аспірантурі та ліцензування» взяла участь проректор Академії Катерина Мількова



Семінар-тренінг, проведений Міністерством освіти і науки України та Національним Еразмус+ офісом в Україні, був присвячений актуальній темі – запровадженню освітньо-наукових програм в аспірантурі та ліцензуванню. У виступах учасників йшлося про недоліки у сучасній системі підготовки молодих науковців, названі обставини, що не сприяють їх інтеграції у світову наукову спільноту, наголошено на необхідності реформування аспірантури. Водночас присутніх було поінформовано про нещодавно затверджений новий порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії» та «доктор наук». За цим порядком, зокрема, аспірантура матиме денну, вечірню, заочну (дистанційну) форми навчання, терміном 4 роки; залишається для здобувачів можливість підготовки доктора філософії поза аспірантурою.

Багато новел у системі підготовки науковців висвітлили: радник Міністра освіти і науки Михайло Вінницький, директор департаменту вищої освіти Олег Шаров, начальник управління ліцензування та акредитації Андрій Шевцов, заступник директора департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації Олена Воронюк,  учасник Національного Еразмус+ офісу в Україні Жанна Таланова. З впровадження освітньо-наукових програм підготовки  докторів філософії та докторів наук прийнято відповідні рекомендації.

 



31|03|2016

У нараді з обговорення Держстандарту соціальної послуги посередництва взяла участь директор ІПК Академії К.Наровська



28 березня 2016 року у нараді з питань обговорення попередніх результатів проходження апробації Державного стандарту соціальної послуги посередництва (медіації) взяла участь директор Інституту підвищення кваліфікації Академії адвокатури України, юрист, медіатор Катерина Наровська. Апробація цього Держстандарту відбувається відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України № 23 від 19.01.2016 р. у структурних підрозділах з питань соціального захисту населення, представники яких обговорили питання, що виникали на початку застосування Держстандарту. У нараді також брали участь представники Міністерства соціальної політики України, Ромської програмної ініціативи Міжнародного Фонду «Відродження», Міжнародної благодійної організації «Ромський жіночий фонд «Чіріклі», Національної асоціації медіаторів України. Така спільна нарада надала можливість надавачам соціальних послуг глибше розібратися у розмежуванні послуг представництва, посередництва, медіації, соціального супроводу, консультування тощо, віднайти найефективніші алгоритми задоволення потреб осіб, які звертаються до них по допомогу.

 



30|03|2016

У роботі Східноукраїнського Форуму «Відновлення через діалог. «Острів» Маріуполь» взяла участь директор ІПК Академії Катерина Наровська



23 березня 2016 року в роботі Східноукраїнського Форуму «Відновлення через діалог. «Острів» Маріуполь» (м. Маріуполь, Донецька область) взяла участь як фасилітатор роботи тематичної групи «Молодь і освіта в умовах конфлікту» директор Інституту підвищення кваліфікації Академії адвокатури України, юрист, медіатор Катерина Наровська. Форум проводився Координатором проектів ОБСЄ в Україні в межах Проекту «Підтримка Національного діалогу заради реформ, справедливості та розвитку» за фінансової підтримки урядів Князівства Ліхтенштейну та Литовської Республіки.  Основною метою форуму було визначення й обговорення ключових викликів та потреб у сфері відновлення та розвитку регіону. Шляхом діалогу учасники визначали спільні зусилля, які можуть допомогти у вирішенні проблем. Такий діалог покликаний сприяти формуванню суспільного консенсусу і деескалації ситуації у східному регіоні. У Форумі брали участь представники громадянського суспільства, центральних органів влади, місцевих громад, бізнесу, міжнародної спільноти, експерти з фасилітації діалогів. Тематична група «Молодь і освіта в умовах конфлікту» розглядала питання організації освітнього процесу у середній та вищій школі на Сході України, у тому числі в переміщених вищих навчальних закладах, шукала шляхів вирішення психо-емоційних проблем осіб, залучених до освітнього процесу в цьому регіоні, забезпечення їх культурного дозвілля та фізичного розвитку і участі у спортивних змаганнях, налагодження ефективної комунікації між всіма залученим стейкхолдерами. Координатор проектів ОБСЄ в Україні прагне продовжити практику організації та проведення таких заходів, спрямованих на розвиток постраждалих територій та розробку довготривалої стратегії участі міжнародної спільноти в їх відновленні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



29|03|2016

Студенти Академії адвокатури України взяли участь у антикорупційному семінарі



24 березня 2016 року відбувся студентський антикорупційний семінар, організований Студентським антикорупційним бюро за підтримки USAID, USETI у м. Києві. Представниками Академії адвокатури України виступили студенти першого курсу: Фармхаус Пилип та Суходольский Олексій. 
Були проведені майстер-класи з діяльності ОСС в контексті ЗУ "Про вищу освіту" та їх роль у боротьбі з корупцією. Також в рамках семінару було обговорено питання про роль студентів у протидії корупції в тендерних закупівлях, законодавчі засади та інструменти боротьби з корупцією, боротьба з корупцією в навчальному процесі, академічну доброчесність та боротьбу з плагіатом, а також  корупцію в студентських гуртожитках.

 



29|03|2016

Нові спортивні перемоги випускників



Вітаємо ЛИСЕНКО ГАННУ, випускницю Академії адвокатури України 2014 року, яка стала переможцем Міжнародного турніру з боксу в м. Лімассол (Кіпр). Бажаємо подальших спортивних успіхів!

 



28|03|2016

Про незламну Надію Савченко



28 березня в Академії адвокатури України студенти мали змогу подивитися фільм про Надію Савченко і обмінятися думками. Документальний фільм «Військовий льотчик Надія Савченко» показує вольову людину на всіх етапах її життя; оповідає про дитячі, шкільні роки Надії, про її шукання доріг до авіації, про перешкоди, що були на її шляху, про участь у миротворчій місії в Іраку.

У цьому фільмі не йдеться про події червня 2014, про обвинувачення і суд над нею в Росії, про вирок, оскільки фільм знято у 2011 році. Проте і в попередніх етапах простежується сильна особистість, яка хоче будувати життя за чітко означеними пріоритетами. Із фільму видно і підтверджено всією наступною поведінкою Надії, які вимоги вона ставить до життя, які в неї критерії оцінок до себе. Студенти пригадали повний оптимізму лист Надії Савченко до них, зустрічі з її адвокатами, які, перебуваючи в Києві, читали лекції з права студентам Академії і відповідали на їх запитання про справу Надії Савченко, що набула розголосу в усьому світі.

Висловлюючи думки про фільм, своє захоплення мужністю Надії Савченко, студенти побажали їй здоров’я і швидкого повернення додому, в Україну.