Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Архів новин

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 |

09|03|2011

Заходи, приурочені пам’яті Тараса Шевченка



9-го березня студенти Академії адвокатури України взяли участь у покладанні квітів до пам’ятника символа України, правдочолого речника Тараса Шевченка. Крім того, в Академії відбулися літературні читання, приурочені пам’яті геніального митця.



03|03|2011

Академія адвокатури отримала Гран-Прі "Лідер вищої освіти України"



Академія адвокатури України отримала Гран-Прі «Лідер вищої освіти України». Нагороду Другої Міжнародної виставки “СУЧАСНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ - 2011” вручили ректору Академії адвокатури Міністр освіти і науки, молоді та спорту України Д.В.Табачник і президент Національної академії педагогічних наук України В.Г.Кремень.  Вони привітали переможців у номінації «Лідер вищої освіти»: Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Національний університет «Львівська політехніка», Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Харківська національна академія міського господарства, Таврійський державний агротехнологічний університет, Національний авіаційний університет, Національний аерокосмічний університет імені М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, Українська академія друкарства, Одеський національний політехнічний університет, Академія адвокатури України, Одеська національна академію зв’язку імені О.С. Попова та Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана.

Міжнародна виставка «Сучасні навчальні заклади» репрезентує  більш як 750 українських і зарубіжних навчальних закладів, отримала широке визнання,  і є найбільш широкомасштабною освітянською виставкою. З огляду на те, що в Україні 2011 рік оголошено Роком освіти та  інформаційного суспільства, важливо, що на виставці обговорюватимуться  проблеми сучасної освіти та її майбутнє, відбуватиметься обмін досвідом практичної роботи та здобутками кращих навчальних закладів.

 



02|03|2011

Конкурс імені Бена Телдерса



25-26 лютого на базі Одеського апеляційного господарського суду відбувся національний раунд Telders International Moot Court Competition. Заснований у  1977 році конкурс вважається найпрестижнішим у Європі конкурсом з міжнародного права. У  конкурсі імені Бена Телдерса  щорічно змагаються команди з більш як 25 країн Європи, фінал проходить у м. Гаага (Нідерланди) в приміщенні Міжнародного Суду ООН.

В Одесі змагалися команди провідних юридичних вузів: Академії адвокатури України, Національного університету "Острозька Академія", Київського міжнародного університету, Національного університету "Одеська юридична академія", Міжнародного гуманітарного університету, Національного університету "Києво-Могилянська Академія".  Український національний раунд відбувся на базі Одеського апеляційного господарського суду. Переможцями стали команди Національного університету "Одеська юридична академія", Київського міжнародного університету, Національного університету "Києво-Могилянська Академія".

Мета конкурсу досягнута: студенти продемонстрували свій досвід виступу в судовому засіданні, знання юридичної англійської мови, опанували нові практичні навички.



01|03|2011

Вручено дипломи випускникам Академії та слухачам Інституту підвищення кваліфікації



В Академії відбулися майже одночасно два випуски: 105 осіб отримали другу вищу юридичну освіту, їм вручено дипломи бакалавра, 24 студента стали магістрами міжнародного права. Закінчилася 72-х годинна програма підвищення кваліфікації для вузівських викладачів права, їм видано відповідні сертифікати державного зразка. Наразі в Школі адвокатської підготовки продовжуються заняття у юристів, котрі готуються до складання кваліфікаційних іспитів для набуття статусу адвоката. 

Продовжується запис на навчання у Школі медіації.



25|02|2011

Янголи вроди Академії адвокатури України



Уже вчетверте відбувся конкурс «Міс Академія». Урочиста зала нічного клубу «Арена Сіті» радо зустрічала академістів. Хвилювалися всі, а особливо учасниці конкурсу. Сім номінацій, потужне журі, музика, море квітів і нарешті подіум та Перемога... Дуже красивий вечір, насичені, колоритні сцени і досконалість конкурсанток – просто захват.

Такі сюжети студентського життя залишаються в пам’яті назавжди.

Ми щиро вітаємо всіх Міс-панночок, а це переважно першокурсниці:
Міс-креативність – Наталю Гунченко
Міс-грація – Марину Грищенко
Міс-конгеніальність – Тетяну Седлярук
Міс-оригінальність – Катерину Дашук
Міс-елегантність – Лесю Домбровську
Міс-чарівність та Міс-глядацьких симпатій – Марію Охрименко.

Ми також щиросердно вітаємо і першу Віце-міс – Алісу Стрижак, а також Віце-міс – Анастасію Баранову.

Та найбільше оплесків зірвала неперевершена в усіх аспектах – Катерина Німак – Міс-Академія адвокатури України 2010.

Дорогі наші чарівні, розумні, витончені... успіхів Вам! Ми пишаємося Вами і бажаємо ще більше яскравих перемог у подальшому житті!



24|02|2011

Програми підвищення кваліфікації в Академії адвокатури України



В Академії продовжуються заняття в Інституті підвищення кваліфікації: програма для викладачів ВНЗ з права та у Вищій школі адвокатури, де в Школі адвокатської підготовки навчаються юристи, котрі готуються до складання кваліфікаційних іспитів для здобуття статусу адвоката (дана програма розпочалася у Центрі підвищення кваліфікації Академії більш як 10 років тому). Наразі проходить реєстрація на програми з підвищення кваліфікації, тематика яких міститься на сайті. Академія має відповідну ліцензію і право видавати свідоцтво державного зразка про проходження 72-х годинної програми підвищення кваліфікації юристів, адвокатів, викладачів права.  



24|02|2011

Студенти відзначили Міжнародний день рідної мови



Міжнародний день рідної мови відзначають 21 лютого. Його запроваджено з ініціативи ЮНЕСКО в 2000 році.  Студенти Академії відзначали цей день цікавими заходами під керівництвом доцента І.Ботвини, а у студентів, що навчаються за  спеціальністю  «Переклад» (викладач – доцент Козачук К.О.), відбулася дискусія з нагоди Міжнародного дня рідної мови – «Національні мови та мови міжнародного спілкування: перспективи розвитку та соціального використання». Дискусійна група 1виконувала завдання: «Доведіть, що доцільним є використання, збереження і розвиток єдиної мови міжнародного спілкування». Дискусійна група 2 виконувала  завдання: «Доведіть, що доцільним є використання, збереження і розвиток національних мов».

Під час дискусії студенти висловили й обґрунтували кілька тверджень на користь названих точок зору.

Аргументи дискусійної групи 1

Аргументи дискусійної групи 2

1)     вивчення і засвоєння єдиної мови дозволяє економити час для розвитку дисциплін інших наукових циклів

2)     використання єдиної мови полегшує міжнаціональне спілкування, робить неактуальними війни

3)     використання єдиної мови полегшує уніфікацію наукових знань, оскільки робить можливим застосування принаймні єдиної графічної системи для наукового тексту

4)     використання єдиної мови міжнаціонального спілкування полегшує юридичне порозуміння між представниками різних націй

1)     мова – динамічний ментальний код нації, тому національна мова і культура є в не меншій мірі ресурс, ніж, наприклад, нафта і газ

2)     примушування людини до забування рідної мови є порушенням її права на індивідуальність, нерідко зазначеного як одне з базових у конституціях світових держав

3)     вивчення і засвоєння національних  мов інших народів дозволяє враховувати риси ментальності і особливості людського ресурсу націй-конкурентів

4)     засвоєння національних мов різних народів сприяє світовому міжкультурному й економічному процесу

Після дискусії студенти висловили точку зору на трактування поняття «рідна мова».

Марія Слободіна:

 «Для мене рідна мова – це та, якою мені легко розмовляти, яку легко сприймати від оточуючих. Рідна мова – це та, яка разом з тобою упродовж твого життя, і тільки рідною мовою ти можеш здогадатися, що означає поки невідоме слово, лише глянувши на основу слова, яка притаманна лише рідній мові».

 Катерина Стецюк:

«Мова – це насамперед спосіб спілкування та порозуміння між людьми. Мова – це потік слів, а словом, як кажуть, можна поранити, а можна й вилікувати. Тому ми повинні розвивати нашу мову, а не паплюжити та бруднити непотрібними словами».

Петруньок Марина:

«Рідна мова для мене – це стан душі і спосіб мислення, що відображає характер українського народу. Це мова, яка зростає в людині з народження і переходить з молоком матері».

Дяченко Марина:

«Мова – це рівень культури народу. Чим більш розвинута мова, тим більш розвинуті люди, що спілкуються цією мовою і удосконалюють її».

Станіславський Богдан:

«Рідна мова для мене – українська. Кожен українець повинен шанувати й берегти свою мову, бо вона – те, чого у народу не забрати, це частина душі кожного свідомого українця».

Байбуз Віктор:

«Рідна мова – мова, якою думаєш. Цю мову, мені здається, неможливо забути, навіть якщо вивчити усі інші. Рідна мова – та, яка закладена дитині до п’яти років. Інакше кажучи, рідна мова – це перша в житті мова».



21|02|2011

КОЖНА МОВА, ЯК І КОЖНА ЛЮДИНА – УНІКАЛЬНА!



21 лютого у всьому світі святкується День рідної мови. Цей захід загальносвітового масштабу викликаний необхідністю привернути увагу до кожної мови, бо кожна мова, як і кожна людина, унікальна. Її треба берегти, утверджувати. Сьогодні, вочевидь, немає країни на земній кулі, де б мешкав лише один-єдиний етнос. Тому робота по утвердженню кожної мови, яка є в державі, повинна мати принципове значення, бути під опікою загальнодержавних програм. На це спрямовується і виховання майбутніх державних людей, фахівців з права, юридичного перекладу, з питань міжнародної юриспруденції в Академії адвокатури України.

Так, сьогодні викладачі нашого вищого навчального закладу на своїх лекціях, семінарах, в позалекційних бесідах привернули увагу до питання рідної мови, її ролі в житті людини, місця в багатонаціональній державі, її функціонального значення в контексті використання державної мови.

Треба відзначити, що питання національних мов і культур, якими багата Україна, постійно перебувають у полі зору кафедри української філології та культурології Академії адвокатури України. Це витікає із загальної концепції діяльності кафедри, а крім того, враховується багатонаціональний корпус студентства Академії, де навчаються українці, росіяни, вірмени, білоруси, румуни, грузини, азербайджанці, євреї, німці – громадяни України. Їм пропонується, наприклад, на заняттях з культурології готувати реферати-презентації про культури і мови, які вони представляють. Це завжди дуже цікаві повідомлення, що сприяють взаємопізнанню і взаємозбагаченню. Цікаві також матеріали про різні етноси, що населяють Україну, з якими знайомлять викладачі після наукових конференцій. Так, після наукової конференції до Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького у вересні 2010 р. проф. Конончук Т.І. повідомила про те, як у м. Мелітополь зберігають мову, культуру караїми – народ тюркського походження, яких у місті всього лише 50 осіб, а в світі –2000, але вони створили національно-культурне товариство, організували недільну школу для дітей, де вивчаються мова і культура караїмів. Унікальним прикладом збереження і зміцнення рідної української мови в Естонії є величезна сітка українських культурних товариств – у столиці країни Таллінні та в інших містах. Про них розповіла студентам проф. Конончук Т. І. після поїздки на одну з наукових конференцій до м. Таллінна.

Сьогодні мовний букет в Україні створюється з багатьох десятків різних мов. І всі вони комусь рідні. Їх треба пізнавати, шанувати. Державна українська мова (рідна мова більшості мешканців України) має багатоспектно забезпечувати гідне буття людини через освіту, професію, роботу, кар’єру, має бути також широко підтримана в державі Україні, має набувати авторитету разом з державою, її економічним ростом, має ставати модною мовою в державі і світі. І в це вірять студенти Академії адвокатури України, цього прагнуть.



09|02|2011

Другий Всеукраїнський конгрес з медичного права, біоетики і соціальної політики



Комітет з питань біоетики при Президії Національної академії наук України, Академія адвокатури України, Українська медико-правова асоціація, Всеукраїнське лікарське товариство, Інформаційний центр з біоетики запрошують взяти участь



08|02|2011

Академія зайняла шосте місце за рейтингом юридичних вузів 2010 року



Компанія СКМ представила результати проекту «Рейтинг національних вищих навчальних закладів «Компас - 2010». Рейтинг ВНЗ «Компас» – це перший загальнонаціональний рейтинг, що відображає оцінку якості освіти випускниками і потенційними роботодавцями, а також провідними експертами – фахівцями у відповідній галузі.

Академія адвокатури України зайняла шосте місце – після п'яти найвідоміших українських вишів: Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Києво-Могилянської академії, Одеської національної юридичної академії, Львівського національного університету імені Івана Франка.

Вітаємо колектив Академії з новою перемогою!

 

ВНЗ

Рейтинговий бал за підготовкою фахівців юридичного напрямку Місце за підготовкою фахівців юридичного напрямку

Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого

95

1

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

82

2

Національний університет "Києво­Могилянська академія"

36

3

Одеська національна юридична академія

30

4

Львівський національний університет імені Івана Франка

17

5

Академія адвокатури України

10

6

 

Першу двадцятку найкращих юридичних ВНЗ країни за висновком національного рейтингу «Компас - 2010» дивіться у повній версії цього повідомлення.



08|02|2011

Новий науковий проект презентовано професурою Академії



У 2011 р. в Академії адвокатури України стартував новий науковий проект «У колі учнів», яким передбачається проведення низки заходів, що відбуватимуться у контексті ювілейних подій, присвячених 15-й річниці її створення. Логотипом цього проекту стала яблуня і яблуко (яке, як добре відомо з повсякденної практики, падає недалеко), а девізом – знаменита латинська сентенція «Коріння наук гірке, але плоди – солодкі». Ця символіка відбиває основну мету та спрямованість проекту: зібрати за одним круглим столом учителів і учнів, учнів, які вже і в свою чергу стали вчителями. Це сприятиме консолідації наукових шкіл, спадкоємності правових досліджень і, зрештою, стимулюватиме доктринальну синтетичність української юридичної науки.

У першу чергу – це зустрічі на рівні дружнього і творчого обміну думками професорів Академії – фундаторів наукових шкіл – академіка В.Г.Гончаренка, д.ю.н. З.В.Ромовської, д.ю.н. Є.В.Фесенка – зі своїми численними учнями і послідовниками. Ці зустрічі проводитимуться у форматі конференції: плануються короткі виступи учасників з науковими повідомленнями і розповіді кожного про свій науковий шлях та плани на майбутнє. Подані учасниками кожної такої зустрічі матеріали будуть опубліковані у наукових фахових виданнях Академії адвокатури, а згодом окремим виданням вийде підсумкова збірка праць науковців, що взяли участь у проекті.



05|02|2011

Навчальні програми у Вищій Школі адвокатури



Програми підвищення кваліфікації
для адвокатів і викладачів права у 2011 р.

Січень, лютий, травень "Школа адвоктської підготовки".

Березень. «Європейські стандарти захисту прав людини». Керівник – завідувач кафедри прав людини, міжнародного та європейського права Академії    адвокатури України, адвокат, доцент Гончаренко С.В.

Березень. «Тижневий практикум з медичного права». Керівник – директор Інституту медичного і фармацевтичного права та біоетики Академії адвокатури України,канд.юрид.наук Гревцова Р.Ю. (лютий).

Березень. «Одноденні семінари за напрямами: земельні спори, сімейне законодавство, судові експертизи, господарські спори, практика Європейського суду з прав людини, оподаткування адвокатської діяльності, питання первинного фінансового моніторингу

Березень, квітень, травень. «Дистанційний Інтернет семінар» за напрямами: коментар до нового законодавства та судової практики, практика застосування законодавства в галузі охорони здоров’я.

Квітень, травень. «Адвокатські студії. Надання правової допомоги, захист і представництво у цивільному і кримінальному процесі».

Квітень, червень. «Студії ораторського мистецтва. Програма мовної підготовки – українська правова мова. Програма «Судова промова».

Березень. «Школа медіації».

 «Програми медичної медіації».   

 «Постійно-діючий семінар із застосування законодавства про охорону здоров’я та Методики захисту прав медичних працівників і пацієнтів».

 IV - VI Республіканська школа молодого адвоката (спільно з САУ та ВККА).

Центр підготовки викладачів права для системи підвищення кваліфікації адвокатів та юристів.

Центр підвищення кваліфікації викладачів права ВНЗ 1-4 рівнів акредитації.

Центр правничих тренінгів, майстер-класів і стажування (в т.ч. за кордоном).

Центр дистанційного підвищення кваліфікації.

Консультативний центр з надання правової допомоги лікарям і пацієнтам.

Літні школи права  з напрямів: «Захист прав людини», «Верховенство права», «Право Інтернет», «Медичне і фармацевтичне право», «Правові питання біоетики» (червень).

Інститут підвищення кваліфкації Академії адвокатури України має відповідну ліцензію і видає за результатами проходження Програм документ державного зразка.

 

Довідки за тел. 246-57-88