Академія адвокатури України

home

home

home

home

Статті

Практичне навчання студентів – визначальна складова високої якості освіти

Перший Президент незалежної України Л.М.Кравчук, відкриваючи Інститут адвокатури при КНУ імені Тараса Шевченка (тепер – Академія адвокатури України) у 1996 р., відзначив, що вперше створений в Україні Інститут адвокатури є надзвичайно важливим в системі державотворення і в системі правового забезпечення.

Англійський адвокат, експерт Ради Європи Річард Беар під час тренінгу, проведеного у 1999 р. за сприяння Ради Європи для студентів Інституту адвокатури, відзначив: «Треба шанувати сам факт, що такий ВНЗ існує в Україні».

Численні Золоті медалі, Гран-прі міжнародних освітянських виставок, почесні нагороди, дипломи за впровадження інноваційних технологій в сучасній освіті, забезпечення високої якості підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, міжнародну, наукову та правоосвітню діяльність отримала Академія адвокатури за двадцятиріччя свого існування завдяки, зокрема, і своїй постійній зорієнтованості на практичне навчання, компетентісні елементи освіти.

...

читати далі...




Навіщо нам студенти?

Питання, винесене в заголовок есе, може здатися образливим. Ще б – поставити під сумнів корисність для суспільства такого молодого, численного, завзятого, відважного і зарядженого революційними спонуканнями стану! Проте, по короткому, але зрілому міркуванню, виявиться, що в цьому майже риторичному запитанні міститься не сумнів в необхідності існування вищої освіти і корисності для суспільства осіб, що його одержують, а нагадування про спільну мету держави з розвитку вищої школи і, звичайно, більш уважному ставленню до студеїв, незалежно від напряму їх предметних захоплень.

...

читати далі...




Будьте з нами!

Посилання

Міністерство освіти і науки України


Архів новин

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 |

08|04|2014

Інформаційно-просвітницький проект Академії адвокатури України «Гарячі точки» сучасного міжнародного права Фахово і об’єктивно про найгостріші виклики сьогодення http://www.dekom.com.ua/c/aau0414



8-24 квітня можна ознайомитися з цією подією за допомогою мережі Інтернет зі стаціонарного, портативного, планшетного комп’ютера або смартфона, скориставшись зазначеним посиланням, без плати та реєстрації.

ВІВТОРОК, 8 КВІТНЯ 2014. ЗАЛА ВЧЕНОЇ РАДИ

12:00 - 12:30      Людмила ФАЛАЛЄЄВА, канд. юрид. наук, доцент кафедри прав людини,

міжнародного та європейського права

Тема: Правові аспекти набуття членства у НАТО.

Модератор – проф. Гончаренко С.В.

12:30 - 13:00      Михайло ДРУЖКОВ,  канд. юрид. наук, доцент кафедри прав людини,

 міжнародного та європейського права

Тема: Ґенеза і сучасність Ради безпеки ООН: склад, повноваження і процедури. Критика

модерної моделі.

Тема: Значення резолюцій Генеральної асамблеї ООН.

Тема: Міжнародно-правова природа «Будапештського меморандуму».

Модератор – проф. Гончаренко С.В.

13:00 - 13:30      Олександр ДАВИДЕНКО,  ст. викладач  кафедри прав людини, міжнародного та

 європейського права

Тема: Спільна безпекова та оборонна політика ЄС

Модератор – проф. Гончаренко С.В.

13:30 - 14:00

Відповіді на запитання, дискусія. Модератор – проф. Гончаренко С.В.

Проект має інформаційний, просвітницький характер і не претендує на глибокий науковий аналіз окреслених у темах лекцій проблем. Наше завдання ми бачимо у тому, аби надати об’єктивну фахову інформацію стосовно тих міжнародно-правових категорій, інститутів, проблем, що наразі широко обговорюються суспільством, але, на жаль, далеко не завжди адекватно сприймаються чи інтерпретуються. Ми не намагаємося давати політичні оцінки або, тим паче, нав’язувати свою точку зору – ми лише інформуємо нашу аудиторію зацікавлених слухачів, а висновки – ми глибоко в цьому переконані – кожен здатен зробити самостійно. Отже: факти, лише факти і нічого окрім фактів!



08|04|2014

Новий сертифікатний курс для студентів Академії адвокатури України



Студенти, відвідуючи сертифікатні програми, вдосконалюють набуті та отримують нові знання і професійні навички.

7 квітня 2014 року, в Академії адвокатури України розпочався новий сертифікатний курс «Медіація як позасудовий спосіб вирішення конфліктів (спорів)», слухачами якого стали студенти 2 курсу програми спеціальної адвокатської підготовки. Скеровувана директором Інституту підвищення кваліфікації, юристом, медіатором Катериною Наровською дискусія студентів точилася навколо поняття та властивостей конфлікту, його причин, сприйняття сторонами, шляхів вирішення. Протягом вивчення курсу студенти матимуть можливість ознайомитися з принципами, правилами та правовими підставами застосування медіації, через різні активні форми навчання відчути сутність процесу медіації у різних сферах відносин, дізнатися про можливості залучення у процес медіації адвокатів та інших експертів. Занурившись у філософію медіаційного підходу до вирішення конфліктів, слухачі курсу отримають інструменти для своєї активної участі у розбудові громадянського суспільства в Україні, підтримання злагоди у громаді.

Для здобуття сертифікату потрібно відвідувати лекційні заняття і тренінги в обсязі, передбаченому програмою, наукові конференції, круглі столи, школи, в тому числі міжнародні, із зазначеної тематики, а також скласти комп’ютерне тестування. Сертифікатні програми є безкоштовними для студентів Академії адвокатури.

 

 

 

.



04|04|2014

Нові видання Академії



Суб’єктивна сторона складу злочину: Науково-практичний посібник /

Р.В.Вереша; Академія адвокатури України. – К.: Прецедент, 2014. – 52

 Здійснення кримінального провадження щодо застосування примусових

заходів медичного характеру: Науково-практичний посібник / В.А. Колесник;

Академія адвокатури України. – К.: Прецедент, 2014. – 56 с.

Пред’явлення для впізнання як окрема слідча (розшукова) дія:

Науково-практичний посібник / В.А. Колесник; Академія адвокатури України.

– К.: Прецедент, 2014. – 60 с.

Негласні слідчі (розшукові) дії: кримінально-процесуальні та

криміналістичні аспекти підготовки і проведення: Науково-практичний

посібник / В.А. Колесник; Академія адвокатури України. – К.: Прецедент,

2014. – 135 с.



04|04|2014

Співпраця Академії адвокатури України з адвокатами



На підставі наказу Міністерства юстиції України від 24 лютого 2014 р.  № 39/7  розпочався перший етап конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються до надання безоплатної вторинної правової допомоги.

02 квітня 2014 року ректор Академії адвокатури України, як член  конкурсної комісії у Київській області, взяла участь у її засіданні.

Академія адвокатури України є офіційним партнером Координаційного центру з надання правової допомоги,  а провідні вчені і викладачі надають йому методичну допомогу. Зокрема, завідувач кафедри прав людини, міжнародного та європейського права Академії адвокатури, директор Науково-дослідного інституту прав людини та проблем адвокатури професор  Гончаренко  Сергій Владленович  читає лекції на семінарах, котрі проводить Координаційний центр, а  їх тематика щодо застосування Конвенції  про захист прав людини і основоположних свобод набула особливого  значення  у світлі наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2014 р. № 562/5  про внесення до Переліку питань для тестування адвокатів які залучаються до надання БВПД.

Доцент кафедри кримінального процесу та криміналістики, кандидат юридичних наук, член спеціалізованої вченої ради Академії адвокатури України з захисту кандидатських  дисертацій, адвокат Легких Кирило Вікторович є представником Академії адвокатури України в робочій групі з підготовки проекту  Закону про внесення змін до Закону України «Про адвокатуру і адвокатську діяльність» та інших законів.

Академія адвокатури України заснувала серію методичних посібників для молодих адвокатів, магістрів, аспірантів. Наразі надруковано перші 8 посібників, які розповсюджуються безкоштовно відповідно до благодійної програми Академії ( з тематикою посібників можна ознайомитися на офіційному сайті Академії).

 У масштабній науково-дослідній програмі Академії з Історії адвокатури України, що включає оновлення експонатів Музею адвокатури України, беруть активну участь студенти і адвокати, в тому числі керівники Адвокатських шкіл, котрі майже 20 років функціонують в Академії адвокатури України на унікальному у своєму роді відділенні спеціальної адвокатської підготовки.



04|04|2014

Перемога у змаганні з перекладу



ВІТАЄМО студентку третього курсу відділення «Переклад» Академії адвокатури України ЧЕРЕВАТЕНКО КАТЕРИНУ ВСЕВОЛОДІВНУ, котра зайняла I місце (німецька мова)  і  нагороджена грамотою та медаллю Міжвузівської олімпіади з перекладу серед студентів та курсантів вищих навчальних закладів України, яку проводила Національна Академія Служби безпеки України!

 



02|04|2014

ШКОЛА МЕДІАЦІЇ АКАДЕМІЇ АДВОКАТУРИ УКРАЇНИ



Тренінг «Базові навички медіатора. ІІ рівень – основи медіації у сімейних, кримінальних та комерційних справах» відбудеться з 2 по 5 квітня 2014 року. До участі у тренінгу запрошуються особи, які мають сертифікат про набуття базових навичок медіатора в обсязі не менше 24 годин.



02|04|2014

Актуальні питання реформи вищої освіти та вступної кампанії обговорили освітяни на Крулому столі в редакції газети "Комсомольская правда в Украине"



У Круглому столі в редакції газети «Комсомольская правда в Украине», який відбувся 1 квітня за участю першого заступника Міністра освіти і науки Інни Совсун, взяла участь ректор Академії адвокатури України Варфоломеєва Т.В.



02|04|2014

Відбулося планове засідання Малої правової академії наук Академії адвокатури України



На засіданні виступили з доповідями: Ралдугіна Дарія Володимирівна, студентка 3 курсу («Правознавство») - «Відповідальність за розголошення факту  усиновлення») та Ориш Марія Романівна, студентка 1 курсу («Переклад») - «Закон і влада».

Більше 20 присутніх членів МПАН із зацікавленістю прослухали доповіді, відбулося їх обговорення. Резюме зробив академік НАПрНУ, професор Гончаренко В.Г.

Формується до друку збірка доповідей членів Малої правової академії наук Академії адвокатури України.

 

 

 



31|03|2014

Академія адвокатури України запрошена до участі у Всеукраїнському студентському круглому столі



29-30 березня на базі Харківського інституту фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі спільно з Українською асоціацією студентського самоврядування та за підтримки Міністерства освіти і науки України відбувся  Всеукраїнський студентський круглий стіл «Ціннісні орієнтації сучасного студентства і його роль у реформуванні освіти».

Академію адвокатури України на круглому столі представляв голова наукового товариства студентів та аспірантів Артем Грузінов.

Учасники обговорили перспективи реформування вищої освіти в України й наголосили на тому, що саме студентство є майданчиком для змін сьогодні. За результатами Круглого столу представниками студентського самоврядування була ухвалена Резолюція, в якій описані конкретні перші кроки до початку реформування освіти.



30|03|2014

Завідувач кафедрою Академії адвокатури України професор Ромовська З.В. взяла участь у III Форумі Асоціації адвокатів України «Київська весна».



28 березня 2014 року Ромовська Зорислава Василівна, адвокат, доктор юридичних наук, професор, Заслужений юрист України виступила з доповіддю «Вузлики на пам’ять (матеріально–процесуально–мовностилістичний мікс) на ІІІ Всеукраїнському весняному форумі ААУ з цивільного права та процесу «Київська весна».

 

 



28|03|2014

День відкритих дверей в Академії адвокатури України



28 березня 2014 року в Академії відбувся восьмий День відкритих дверей. Майбутні вступники цікавляться питаннями вступу, знайомляться з матеріальною базою Академії адвокатури, зокрема із багатьма спеціалізованими аудиторіями, новими сучасними технічними засобами. які активно застосовуються у навчальному процесі, довідуються про спеціальну адвокатську підготовку на відділенні перекладу, цікавляться можливостями працевлаштування юристів-міжнародників, котрі з цього навчального року розпочали навчання за новим стандартом. Чимало питань про студентське життя, наукові програми для студентів. Чимало питань й у тих, хто отримає незабаром диплом бакалавра: як продовжити навчання в Академії, зокрема в магістратурі, аспірантурі. Відвідують Дні відкритих дверей і майбутні вчені, котрі цікавляться вимогами до захисту дисертацій у спеціалізованій вченій раді з захисту кандидатських дисертацій в Академії адвокатури України, порядку публікацій в спеціалізованих журналах Академії. Чимало питань у школярів стосовно перших кроків у науці, зокрема здобутті нових знань у Малій правовій Академії наук, що функціонує в Академії адвокатури для старшокласників та студентів Академії.

До нових зустрічей у квітні й травні !



25|03|2014

Студенти відвідали Національний музей Тараса Шевченка



21 березня, вперше після великої реконструкції Національного музею Тараса Шевченка, група студентів Академії адвокатури України відвідала музей і оглянула експозицію «Життєвий і творчій шлях Тараса Шевченка».

До 200-річчя від дня нарождення великого сина України повністю відновлений інтер`єр музею. Нас зустріла велика світла вітальня, оздоблена біло-молочним кахлем.  Це імітація  тієї зали, в якій поет вперше побачив у Мойсівці, на чернігівщині, Анну Закревську та закохався в неї. Дітище великого благодійника Міколи Терещенка, з 1945 року - музей, розширив свою територію,  поріднившись із флігелем. А завдяки реконструкції музей відновив ту атмоферу, яка була притаманна родині Терещенків.

Студентам було приємно почути, що Шевченко був метким хлопцем і його відразу прийняли до 4 класу Імператорської Академії мистецтв, а це свідчить про досить високу підготовку Тараса, а головне, про неабиякий талант. Тоді ж, у 1838 році, до Шевченка приходить усвідомлення бути поетом. У перших своїх творах він апелює до козацької доби. Романтичне захоплення давниною змінюється тверезим аналітичним підходом до оцінки минулого. Цінність людини він визначає не становою належністю, а її особистими якостями.

Опановуючи майстерність портретиста у великого професора Карла Брюллова, Шевченко одночасно вивчає і техніку акварелі. Саме тому Шевченко лежить у руслі поширеного в першій пол. XIX ст. камерного акварельного портрета. Його моделі сидять, розкриття характеру іде через погляд, помітна природна динаміка. Недарма Шевченка називають російським Рембрантом. За час навчання він був тричі нагороджений срібними медалями.

Шевченко так любив свою Україну, що хотів розповісти про неї цілому світові. Результатом цього став альбом «Живописная Украина» 1845 р., якого він видає власним коштом. Історичні куточки України, Києво-Печерська лавра... Закоханий у Мазепинське бароко, він змальовує церкви та собори Почаєва, Переяслава,Суботова та інш.

Студенти також побачили «живу» збірку «Три літа», саме вона стала причиною ув`язнення поета, а не участь у Кирило Мефодіївському братстві. До збірки ввійшли найвідоміші поезії, написані з 1845 до 1847рр. Збірка існувала лише в рукописі, бо до друку подати її Шевченко не міг. Сюди ввійшли твори «Сон», «Кавказ», «І мертвим і живим...», а це гостра  політична сатира – інвектива.

В окремій залі музею Шевченкова улюблениця «Катерина». В образі Катерина втілено своєрідність образного мислення молодого поета й художника в осягнені долі України. Від «Катерини» до «Марії» зрезюмовано всю історію України, як посів без жнив і замкнене коло сирітства. Жінка стала в його творах символом краси і моральності, він намагається проникнути у внутрішній її світ незначними витонченими деталями.

Цікаво студентам було побачити «Буквар» для українських дітей, який Шевченко написав в кінці свого життя. Він наповнений молитвами, євангельськими текстами й народними піснями, адже для нього педагогічна проблема стояла в тому, що в абетці для дітей має бути голос народу і голос Божий.

Закінчується експозиція прижиттєвими виданнями «Кобзарів». Це теж викликало у студентів  неабияке зацікавлення.